Oseriösa Jag och Sandra!

Jag och Sandra har oftast jätte kul som ni kanske har fattat, eftersom jag pratar om Sandra så mycket... Men när vi är med varandra är det en garanti att vi skrattar och har kul vad vi än gör.
image382

Nu pratade vi på msn och vi hade sådär barnsligt kul som bara vi två har och båda tycker att det är as kul men ingen annan skulle tycka det.
Här får ni ett smakprov på våran super humor tillsammans :D

Sandra säger: tur att ja har dej min lilla sanna =)
Sandra säger: eller'
Sandra säger: du e äldre...
Sandra säger: några dagar hit å dit

Sanna Santana:
aa va de e bra att vi har oss
Sanna Santana: aa men några dagar är viktiga haha
Sanna Santana: "den äldre talar"
Sanna Santana: haha

Sandra säger:
hahaha ääähhh släng dig i väggen kärring då

Sanna Santana:
hahaha
Sanna Santana: bästa

Sandra säger:
hahaha du fyller 49 före mig!!
Sandra säger: oj
Sandra säger: 40

Sanna Santana: aa men jag kan fira mitt 100 års kalas före dig och det kommer knäcka så du inte har nåt att komma med

Sandra säger:
hahahha nää ja kommer antagligen va död då, så ja kommer hemsöka ditt kalas å jaga iväg alla så ingen kommer va kvar förutom du som kommer va AAASSS sur på mig då hahaha

Sanna Santana:
hahaha
Sanna Santana: seppe

Så skojj kan man ha när man är på olika sidor av Jorden!
Vi har ju såå kul haha.
image380


Kommentarer
Postat av: -shorty-

hahaha aassååå vi e faktist fett sköna!!
ja skratta lika mkt nu som igår!
och ja måste berätta att ja bajsar nu, i exakt denna sekund som ja skriver hahaha de e d praktiska med en bärbar att du kan va med nu också hahahaha =)

2008-04-17 @ 14:41:25
URL: http://www.sandrapitufa.blogg.se
Postat av: Sanna Santanan

Hahahahaha tack för informationen om dina bajsvanor haha kunde jag inte få slippa de när jag är här borta??
Och jag känner inte direkt att "jag är med" haha jävla bajsnisse!

2008-04-17 @ 16:21:28
URL: http://SANNASANTANA.BLOGG.SE
Postat av: syster madde

meh sandra då!

2008-04-17 @ 23:03:37
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: mamma

men sanna och sandra då!

2008-04-18 @ 17:50:33

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0