Party ikväll?

Sitter här med mitt underbara godis och kan knappt välja vilka jag ska ta för alla är så goda :)

Oscar kommer hem om ca en kvart och jag har hunni med listan förutom att jag har inte tränat... men men skit samma, de e fredag och jag firar med godis och inte träning!

Ska snart gå in och "laga" Tacos men jag väntar lite för det gå ju så snabbt att göra, ska bara steka köttfärsen ju.

Jag hoppas att vi ska göra nåt ikväll, för nu har jag fönat(!) håret (händer alldrig).
Jag har sminkat mig och satt på mig parfym (!) (händer i stort sett aldrig heller).
Så det skulle ju vara en besvikelse nu om vi inte ska ut eller göra nåt idag.

Vi har ju fått snuset också som Waldo ska få pröva idag haha!

Om vi gör något ikväll (som jag tror och hoppas) så tar jag bilder och lägger upp här sen när vi kommer hem eller imorgonbitti.

Kanske skriver mer sen ikväll när jag vet vad vi ska göra!
Nu ska jag gå in och "laga" Tacos... Mummss :)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0