Portal

Om en timma ska jag möta Oscar (som har lugnat ner sig och sagt förlåt :P) vid Portal (shoping Mall).
Vi ska handla Kyl, Tvättmaskin, Skrivbord och en TV.
Tv köper vi enbart för att Oscar ska kunna spela Wii... Man kan ju tycka vad man vill om det, men jag tycker det är helt bortkastade pengar eftersom vi inte ska ha några TV kanaler haha.
(Men jag ska ju köpa fina kuddar och sånt och det tycker Oscar är bortkastade pengar såå...)

När vi har köpt allt det ska Oscar gå tillbaka och plugga och jag kanske stannar kvar och köper lite kläder till mig. så kan jag gå runt och glo hur länge jag vill utan att någon går och suckar bakom mig.

Men det som jag inte tycker om när jag går och shoppar är att alla som jobbar för det första GLOR och för det andra går dom tätt bakom för att finnas till hands om jag skulle behöva hjälp, men eftersom jag inte kan så bra spanska och jag vill oftast inte ha hjälp så tycker jag bara att det är jobbigt att dom behandlar mig som något mer än någon annan kund innen i butiken.

Aja, jag får helt enkelt stå ut med det. För jag VILL JU SHOPPA!! =D

Nu ska jag gå och sminka mig lite sen ska jag dra! Jag tar med mig kameran för att fota.

"Ses" senare!! puss puss ♥

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0