Recept!

Madde bad om receptet på min tonfisk i tomatsås, efter en stunds tänkande om jag skulle dela med mig av mitt lite hemliga specialrecept kom jag fram till att ja, det kan jag väll göra då!! Så här får ni och Madde receptet!
1. Koka fullkornspastan
2. Sila bort vattnet
3. Häll ner tonfisken i kastrullen med pastan
4. Häll i den färdiga knorrtomatsåsen i samma kastrull
5. Rör om och smaksätt med salt och peppar.

Hahaha Madde-Puuh.
Världens enklaste rätt att laga har du där inga konstigheter och därför passar det mästerkocken Sanna Prefekt. Oj oj oj vad dålig jag är på att laga mat. Eller mer lat tror jag...

Vashuoguud!!

Kommentarer
Postat av: syster madde

tack för den sis!
morgondagens middag!

2008-04-29 @ 23:28:28

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0