Ringde upp

Nu ringde Oscar upp efter många as sura sms från mig angående den borttappade nyckeln.
Han säger: Kolla i min röda jacka
Jag: Det har jag redan gjort
Han: Kolla i mina mjukisbyxor
Jag: Det har jag redan gjort
Han tänker och mummlar... Vart fan kan den vara....?
Han: Juste, jag råkade tappa den i papperskorgen igår, där är den!
Jag lägger bara på luren!

Vad trodde han? Varför tog han inte upp nyckeln igår om han tappade den i papperskorgen? Trodde han att jag skulle leta där i morse eller, för vi brukar ju lägga den där ibland???
Ibland fattar man ju ingenting!!!!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Haha, eller hur.. =)

Kram Nadia!

2008-04-17 @ 18:22:12
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: syster madde

OMG! som oscar själv hade sagt haha nej juste jajaja

2008-04-17 @ 23:11:56
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: mamma

Vänj dig, så här kommer det att vara, "var är det+" och "var la jag det?" ha ha inget att hetsa upp sig för

2008-04-18 @ 17:34:34

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0