Sådär start på dagen!

Jag vaknade som sagt innan 10 i morse och det skulle ju vart bra om jag gick upp så men jag bestämde mig för att "vila" i en halvtimma. Det blev att jag sov 2 timmar till istället.

Men då gick jag upp tog ett stort glas vatten och min multivitamintablett och ut på en PowerWalk med Myran!
Efter det gick jag in och åt frukost, det är väl det idag som inte var så bra måltid, två rostade vita bröd med bara smör på och en stoor kopp kaffe.

Men de var det ända vi hade hemma så jag ska handla nyttiga mål idag.
Till lunch blir det tonfisk i tomatsås och fullkornspasta.
Men nu ska jag hoppa in i duschen och peela hela mig + ansiktet får också en liten kur idag.

Ska nog till spabutiken och köpa någon ansiktsmask och lite sånt gojs någon dag i veckan.

Kommentarer
Postat av: syster madde

åå kan jag få receptet på tonfisk i tomatsås?! =)

2008-04-28 @ 23:47:51

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0