Sandra och Jag vi e goda Vänner =)

Prata med Sandra på msn igen så här såg det ut när jag började sakna hem ännu mer nu!
Sandra säger: ser du månen??
Sanna säger: Ska kolla
Sanna säger: haha aaa det gör jaag :D:D:D:D
Sanna säger: vi kollar på samma måne :D:D:D
Sandra säger: Jag meeed :D:D:D:D den lyser fett fint här precis utanför mitt fönster!!
Sanna säger: aa den lyser jätte fint här utanför mitt fönster också :D
Sandra säger: åååhhh :D vi är närmare än va vi tror =)
Sandra säger: synd att vi inte hade web-kameror båda så kunde vi visa varandra d skulle vara skit coolt!
Sandra säger: men vi ser ju å de e d som e huvudsaken =)
Sanna säger: hahah aa det hade vart as coolt
image412

För er som inte vet så satt jag och sandra alltid ute på nätterna och kollade på stjärnorna och månen och drack te, vi kunde sitta där hur länge som helst och bara titta och prata.
Så det här gjorde så att jag saknade det jäääätte mycket!!!
Snart, snaart kan vi vara ute hela nätterna igen och ta nattdopp under stjärnorna och sitta ute hur länge som helst igen =) SNART!!! :D


Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0