Sandra och Madde hahahaha!!!!!

Hahaha jag säger bara SYND!!
Ni vet våran på gladhumörlåt SU FLORCITA!
Vi lyssnade på den i går hos Waldo och jag sa att jag tyckte den va jätte bra, då sa dom aa den är bra.

Waldo -
Men sanna, förstår du texten vad dom sjunger i den här låten?
Jag -
Naee, eller jag har inte ens tänkt på dom sjunger, man blir bara glad av den.
(Waldo skrattar till lite)
Waldo - Okej, men dom sjunger om en 12årig flicka som aldrig dyker upp i skolan och dom hittar henne misshandlad till döds på en öppen plats!
Jag - NÄäää!! Men varför sjunger alla och dansar och ser jätte glada ut ute på krogen till den här då?
Waldo - Haha, jag vet inte. Men den låter ju glad!

Och när jag lyssnar så förstår jag ju hahaha, vilken miss. (Du kanske också förstår texten om du lyssnar Sandra haha.) Nu tycker jag bara att den låter sorglig och inte så där glad längre!


Kommentarer
Postat av: syster madde

Jag visste det där, eric berättade, han sa precis samma sak för typ en vecka sen; Men vet du vad den handlar om? haaha...

2008-04-06 @ 22:15:51
URL: http://tantolsson.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0