Schnygging!

Haha hon e ju bara liiiite ful när hon sitter så här!
image321

♥Tänker på älskade sajdi när jag ser Shamira sitta så här, Sajdi satt alltid så hihi =) Hon är verkligen saknad av mig, likaså hennes Matte Helen som jag älskar, min syster alltid♥

Det blir väl gatufesten för oss i sommar syster yster Helen?
Skulle vara så jävla kul, om Mailn pallar att köra dit haha för vi har ju inget körkort.
Vi måste fan ta det nu, det är ju nästan lite pinit hihi!
Älskar dig Helen
image322
Du och jag asså haha BÄSTA!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar Shammisen jättemycket.
Nu har vi firat 50 åringarna på Teneriffa en jättelyckad kväll! kram mitt barn

2008-04-03 @ 02:21:11
Postat av: syster helen :)

haha snygg bild ;) du bör ju lägga up pose bilderna från altan här me ;)
klart vi ska :) ja ska försöka skriva för körkort i slutet av månaden :D
ja saknar dig så gumman ;( Kom hem!!!!

2008-04-03 @ 17:37:39

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0