Seegt men shopping väntar!

Idag har det vart segt i hela huset här, Oscar vaknade först runt 10 tiden, jag trodde att kl var mycket mer så jag vaknade då också och satte mig vid datorn ett tag...
Oscar gick ut med Shamira och jag märkte att kl inte var så mycket så jag la ner datorn för att vila ögonen en stund, men jag vaknade kl 13 efter min lilla vilostund.

Vi gick in och åt frukost, då började en efter en vakna inne i huset. (kl.14.10)
Först kom Rosita in i köket och va jätte bakis, med hes röst och frågade om vi hade nr till ClubSandwish (hemleverans av skräpmat).

Sen vakna Salla och kommer ut i köket med ruffsigt hår och kisande ögon och blir Chockad av att kl är så mycket.

Efter en liten stund kommer också ägarinnan av huset upp med ännu ruffsigare hår och stannar chockat upp när hon kollar på klockan haha.
Sömntutornas hus bor vi i.

Nu ska jag hoppa in i duschen, jag och Oscar bestämde igår att vi skulle åka och shoppa idag vid 15 tiden eftersom det inte blev någon shoping för mig igår.
Men han sitter med skolgrejer och jag är ganska seg. Men jag hoppas verkligen att vi kommer iväg. Klockan är 20 i 4 nu så vi har ju tid på oss iaf.

Nä, nu väntar duschen och jag ska nog föna håret idag igen, sen ska vi åka till Waldos lägenhet och laga mat.

Puss puss "ses" sen!


Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0