Sent det blev dåå!

Jag har vart jätte dålig på att uppdatera idag men jag har gjort nåt nästan hela tiden så det är därför.
Nu är kl 20 över 3 på natten här och vi har precis kommit hem.

På dagen åkte jag, Salla (finska tjejen) & Rosita (en av de Chilenska tjejerna som bor här) till Jumbo, det är som Ica Maxi ungefär och köpte mat.
Det blev Tacos och vin. Vi lagade iordning, åt det och åt efterrätt :)

Sen åkte jag och Oscar till Shoping Mall för att jag skulle ju Shopa idag, men Oscar klippte sig och kl blev kvart i 9 (affärerna stänger 9) så det blev ingen Shoping för mig idag.

Men vi mötte Waldo och Tannia, gick och åt, sen gick vi till Waldos lägenhet och spelade kort.
Efter det gick vi till närkrogen och tog en kanna öl (Oscar drack Coca Cola). Vi satt där och pratade jätte mycket och länge.
Vi bestämde oss för att laga mat imorn tillsammans efter att alla dom har pluggat ca 18 och efter det bada i poolen. Men det har inte blivit så hittills såå, vi får se om vi badar imorn eller inte, men jag tor iaf att vi kommer laga mat :)

Japp nu håller mina ögon på att åka igen så jag ska sova, Oscar sitter med ett arbete till skolan men han ska nog sova snart också. Kommer nog somna secunden som jag lägger ner huvudet på kudden!
God natt alla mina nära och kära
(K)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0