Shamira har börjat med en FUL vana!

Min lilla Bebis Shamira har börjat med en jätte ful vana som inte är tillåtet haha.
Hon tror att hon äger sängen.

Om hon ligger och sover i sängen vid fotänden och jag ligger under täcket och flyttar fötterna så att dom puttar henne lite så morrar hon surt och flyttar sig därifrån.

Men det värsta är på morgonen när jag ska bädda. Då lägger hon sig mitt på sängen och tittat på mig surt, så fort jag börjar dra i täcket så hoppar hon och biter tag i täcket och sliter det som att hon ska döda det och morrar surt.
Då säger jag NEJ och ska ta ner henne från sängen, då morrar hon åt mig hoppar åt sidan, ner i lekställning och naffsar efter mina händer.
Jag skiter i det och bara lyfter ner henne, men då morrar hon och naffsar hon på mina händer.
Hon hoppar upp lika fort och gör om samma process men ännu surare...

Jag säger GÅ NER SHAMIRA då får jag den här blicken:
image354
Sur? Ja, ganska.
Hon hoppar iaf ner och lägger sig under skrivbordet och fortsätter titta på mig sådär.
Men jag bäddar klart och sätter mig i sängen och säger varså god då hoppar hon upp fort som fan med sin tiger och vifftar på svansen.

Japp, jag fick min vilja igenom! =)



Jag har funderat på en sak som Oscar ofta säger:
Shamira är så jävla lik dig i sättet, det är verkligen sådan Matte sådan hund.

Jag fattar inte riktigt vad han menar med det, men jag hoppas inte att denna händelse är likt mitt beteende haha jag som är så snäll :P

Kommentarer
Postat av: syster madde

åå lilla buse-shammisen!
Haha Sanna ni e ganska lika ;)

2008-04-08 @ 21:14:40
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: carro

haha nej, inte tänkt att visa "alla" bilderna utan bara dig och Madde, såklart!
Ett är från mataffären i Duved när du av en konstig anledning har mina solglasögon på dig innomhus...hmm, kommer inte ihåg varför ;) hehe

2008-04-08 @ 21:34:52
URL: http://coachcarro.wordpress.com
Postat av: Sanna Santanan

AAa hahaha, nä jag kan inte heller komma på varför jag hade det hahaha!?!? kankse för att jag brände sönder ögonen, så att jag såg KATASROF ut kanske?? hahaha fy fan det var tider det!

2008-04-08 @ 22:13:54
URL: http://SANNASANTANA.BLOGG.SE
Postat av: Mamma

Jag vill se solglasögonbilderna..

2008-04-08 @ 22:24:25
Postat av: carro

vi skyller på att du var ung och dum - ville inte lyssna på mammsen :P

2008-04-09 @ 09:42:51
URL: http://coachcarro.wordpress.com
Postat av: Mamma

Var är solglasögonbilderna????

2008-04-09 @ 21:50:48

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0