Sitter i sängen.

Ja, jag sitter som sagt i sängen fortfarande, ska gå ut med Shamira så fort jag tvingar mig själv att gå upp i det kalla rummet från det varma och sköna täcket... Måste väl göra det NU.
Kl är 12 och Oscar har inte kommit hem än fast han sluta 11 och vi skulle åka och handla...
Aja, då kan jag äta min frukost i lugn och ro :)

Juste, haha måste berätta om min drömm inatt.
Jag fick veta att jag var gravid, först var jag ganska glad men sen kom ångesten haha, jag ville verkligen inte ha barn och det första jag tänkte på att det här skulle ju förstöra hela min sommar!!!
Sen helt plötsligt var det tvillingar jag väntade, då var det första jag tänkte på att min mage skulle bli helt förstörd av bristningar och jag grät för jag inte ville att det här skulle hända.

När jag vaknade nu var det första jag kollade om min mage såg ut som den ska, och ja, den var lika platt som när jag somnade haha.

Slutsatsen på den här drömmen är nog att jag ska vänta några år med att skaffa barn haha.

Nu måste jag gå ut med Shamira, sen ska jag käka frukost och dricka kaffe :)

Här får ni en reprisbild på mig eftersom jag inte har tagit fler på typ 2 veckor
image377


"ses" senare...

Kommentarer
Postat av: syster madde

haha min vackra syster! Jag vill ju bli moster snart;)

2008-04-16 @ 22:16:08
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: Sanna Santanan

Nä, Madde nu får du faktiskt hejda dig lite!! Inga barn här inte!
Jag blev skrämd av min dröm som kommer göra att jag kommer vara rädd för att bli gravid i några år till.
Det var verkligen en mardröm haha!
Och jag tror verkligen inte att mamma vill bli Mormor på ett tag haha!

2008-04-17 @ 03:22:08
URL: http://SANNASANTANA.BLOGG.SE

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0