Sjukling igen??

Täppt i näsan, ont i huvudet och ont i halsen, känns som att febern är på väg...
Jag kan ju inte bli sjuk igen, isf måste det ju vara nåt fel på mig haha.

Hoppas inte spindeln hann bita mig bara så att det är spindelgift som verkar, haha nää skoja bara! ;)

Hur ska jag kunna sova inatt då, när jag vet att spindeln är här i rummet och kan krypa i sängen inatt igen...
Jag har bytt plats med Oscar så nu sover jag ytterst för jag vill inte ligga nära väggen, brukar inte kunna sova ytterst av någon anledning haha men det var ifrån väggen den kom igår.
Jag har också dragit ut sängen från väggen och sprejat gift längst kanterna på sängen. Hoppas fan inte att den kommer inatt igen då vet jag inte vad jag gör.
Då flyttar jag till lägenheten och sover på golvet där.

Usch jag kommer inte kunna sova... Den va verkligen sååå JÄäävla STOR.

Nä jag ska Försöka sussa nu... Eller kolla lite på Scrubs, JA :D de va länge sen nu!!
Chao!

Kommentarer
Postat av: carro

jag var sjuk i två månader med undantag två veckor. från 9 december till, typ, 18 februari - och så förra veckan då. :P Så du kan tyvärr bli sjuk igen...

Kommer säkert få mig en chock nästa gång jag åker upp till landet.

2008-04-22 @ 14:42:41
URL: http://coachcarro.wordpress.com
Postat av: mamma

Spindeln, hjälp!
Ni måste ha städat så att spindeln inte kan krypa in i någonting som ligger slängt på golv eller stolar. Hann ni inte ta ihjäl spindeln när ni såg den. Var försiktiga!
Puss puss

2008-04-22 @ 18:14:56

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0