Ska jag sova?

Nu har jag så vidrigt tråkigt, sitter bara och luffar runt på internet på as tråkiga sidor... Kollar till och med H&M:s hemsida och klickar kläder till kassan haha, jag kan ju liksom inte beställa men jag klickar ändå på dom kläderna jag skulle vilja ha + att jag lyssnar på gamla låtar som jag lyssnade på innan jag åkte hit till Chile.
Dom är ju så jävla bra men jag tänker bara på den UNDERBARA tiden jag hade innan jag åkte och det är inte så bra, för jag SAKNAR bara as mycket då :(

Funderar allvarligt på att sova nu kl är bara 22.30 men jag har så tråkigt så jag kan lika gärna sova bort tiden.
Kanske är bra det också så kan jag gå på en tidig PowerWalk imornbitti med Shamira.
Börjar bli sugen på att äta nu också... Inte hungrig utan sötsugen och det är inge bra, så jag kollar väl på Scrubs en stund och sen slumrar jag väl in i drömmarnas underbara värld.

God natt på er alla mina kära där hemma i Sverige, saknar er så himla mycket...♥


image461

Helen åker till New York i natt, hoppas du får det suuuuuper och Shoppa som fan!! =) Men det tror jag att du redan har tänkt på din shopoholic ;-P. Skulle vilja åka dit med dig!! Men nu är du närmare mig iaf, inte nära men närmare hihi.
Ha det BÄST gumman!
♥ dig för alltid =)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0