Snart 2 månader!

Okej, nu är det snart 2 månader tills jag kommer hem och jag börjar få lite ångest, för än så länge har jag inte köpt en riktig present till någon där hemma.
Sist jag frågade här på bloggen vad ni ville ha var det bara 2 som svarade och båda skrev att dom inte ville ha något.
Men eftersom dom två överhuvudtaget svarade så vet man att dom förväntar sig en present :)
image367

Så, eftersom jag har varit här ett tag nu så tycker jag ingenting är specilt och det finns inget här som man inte kan köpa i Sverige om man säger så...
Kul att få ett linne typ? Nja...
Ni får faktiskt skriva vad ni förväntar er att få. Det är jätte svårt!! För någon fantasi om vad jag ska komma hem med till er har ni det vet jag!!
Iaf Mamma och Madde, ni är så kräsna!

Kommentarer
Postat av: syster madde

nån spapryl från spabutiken kanske? de e svårt för jag vet inte vad som finns där..

2008-04-10 @ 22:59:55
URL: http://tantolsson.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0