Somma & Sol

Idag är det sommar och sol här idag igen men det börjar gå mot Höst tider här.
På kvällarna är det ganska kallt, och man kan inte gå med linne på dagarna nu utan man måste ha en liten kofta.
Nu har jag köpt 10 ggr solariekort haha och om lite drygt 11 veckor kommer jag hem, så jag ska sola en gång i veckan iaf för att ha lite färg till i sommar när jag kommer. Annars kommer jag vara blekast av alla :)

Kom att tänka på den här nu på "morgonen" fråga mig inte hur men men roligt var det iaf!
Lägg märke till dom två killarna bakom staketet hahahahaha
Kommer ihåg att jag tyckte dom såg roliga ut redan när jag var liten, Fii FANN ASSÅå :)


Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0