Sommar!

JA, jag vill ha sommar. Okej jag har inte haft såå lång vinter i år (3dagar höst) och resten sommar.
Men jag tycker inte om att frysa, hemma och inne ska det vara varmt tycker jag, men det är det INTE här kan jag ju säga... De känns typ som jag sitter i ett tält.

Nu regnar det ute och kl är 11 här, Shamira har krypit ihop som en liten boll i filtarna vid mina ben.
Men jag måste ut med henne, i regn och kyla.
Det var ju så bra för en vecka sen, då kunde jag bara dra på mig en t-shirt och gå ut i solen med henne.
Men "vintern" kom över en natt.
Nä, jag får tänka positivt. Jag har bara höst liknande vinter i 2 månader på hela det här året, resten har jag sommar och sol. Hihi :)

När man kommer in från promenaderna med Shamira luktar man eldrök för ur alla skorstenar ryker det på hela gatan.
Det är ganska mysigt, man tänker lite på förr i tiden haha.

Nu är Oscar i skolan, jag ska gå ut med Shamira sen in och göra frukost och sen börja gör mig iordning så att vi kan åka och Shoppa inne i varma Shoping Mall så fort Oscar kommer hem!!!

Funderar fram och tillbaka om jag ska klippa mig eller inte, hmm... jag fönade håret platt igår och det känns mycket finare och friskare nu. Just för tillfället trivs jag bättre i rakt hår nu haha...
Aja vi får se.... Men shopa kläder ska jag göra iaf, ska lete efter lite presenter till er där hemma också, så ni inte blir allt för besvikna.

Nä nu e mina fingrar ispinnar så nu drar jag ut med hunden i regnet, juste, bra att jag påminde mig själv. Jag måste köpa paraply idag! (Det snöar ju inte här utan regnar hela vintern i stället, vet inte vad jag tycker är bäst)



Ps. Just nu LIDER jag med hundarna, de flesta får inte vara inne i huset utan bara ute på bakgården. Fy, vad kallt i regnet och på natten!! Jag sitter här inne och fryser arslet av mig, tänk dom då!!
Jag vaknade en natt av att en liten valp som är granne till oss satt och gnydde jätte högt, det lät verkligen som att den gräät ute på bakgården. Jag ville bara hoppa över staketet och ta in den under mitt täcke, stackars liten!!! :(

Kommentarer
Postat av: Mammi

Sanna min älskling!
Kolla nu efter ett element så att du inte behöver frysa. Vad kostar det så kommer det ett bidrag till det. Kramisar

2008-04-13 @ 22:17:52
Postat av: syster madde

stackars lilla hunden....

2008-04-13 @ 22:56:55
URL: http://tantolsson.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0