Sommaren tillbaka?

Nu sitter jag ute i solen med linne och hotpants, jaa, idag är sommaren tillbaka haha.
Jag har hunnit med mycket idag. Har varit en riktig hemmafru för en gång skull.
Gått en Power Walk med Shamira, lagat jätte god kycklingrätt med mycket vitlök som vi ska äta till middag, tvättat två tvättar och just nu sitter jag ute på baksidan och passar på att sola liiite medans Shamira springer runt här med Tiger och jagar flugor.

Om ett tag ska jag städa vårat rum eftersom jag var så lat igår och inte gjorde det, men det kanske var bra för idag kan jag vädra hela rummet utan att det blir svinkallt där inne :)

Man blir på så mycket bättre humör när det är sol och varmt, hoppas det är det i några dagar nu!

Nu ska jag fortsätta njuta i solen sen ska jag äta lunch och sen ta en långpromenad med Shamira.
puss puss så länge!

Ps. Om det blev mycket stavfel i det här inlägget är det för att jag sitter ute i solen och skärmen är i stort sett bara svart så jag set inte mycket av vad jag skriver ;)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vi ser vad du har skrivit och det är huvudsken, jag skiter i om det är stavfel jag är bara så glad att läsa vad du skriver och att höra att du mår bra. Puss mitt barn

2008-04-15 @ 22:49:45

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0