Sova!

Nu ska jag gå och sova...
Har kollat lite sider om inredning men jag har inte hittar nåt som jag tycker så himla mycket om får kolla mer imorn...
Hinner ju med en del eftersom Oscra har jätte lång skoldag.

Imorn är det ju Måndag och det är min fixdag.
Dagen efter helgen, jag städar alltid och tvättar kläder, så blir det imorn också.

Kl 9 på morgonen kommer våran mäklare för att hämta nyckeln till lägenheten för att dom ska göra en mattvätt, så bra så slipper vi göra det. Och jag lovar, det behövs göras...
Oscar sa till mig när vi var där och kollade på lägenheten att mattan inte var så jätte äcklig iaf, då sa jag: nä, kanske inte när man går omkring här med skor men jag skulle ju inte vilja gå utan.
Juste, det finns ingen hall i några lägenheter, här har man skor på sig inne... Fattar inte hur dom gör när det har regnat...?

Aja, imorn ska jag kanske gå dit när dom är klara där för att mäta lite.. typ där spisen och kylen och det ska vara.
Jag ska också städa och börja packa iordning våra grejer här :)

Ses imorn!

Kommentarer
Postat av: Madde

hur känns det att få flytta in i lägenhetn? antar att det känns himlans bra! så undra jag, tar du av dig skorna eller kör du med skor som alla andra??? haha....nu är det inte långt kvar tills du kommer hem, ser verkligen fram emot att få träffa dig igen. kan ju redan nu säga att det inte är mkt alls som har förändrats sedan du åkte =)
puss å kram

2008-04-21 @ 17:04:59
URL: http://www.maddelejn.blogg.se
Postat av: mamma

Äntligen Sanna! Hoppas att ni kommer att trivas, när får ni flytta in?
Puss

2008-04-22 @ 19:17:08

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0