Stanna i Sverige?

Ja, jag har ju inte bestämt mig till 100%.

Jag har förberätt mig på att stanna hemma iaf...
Igår skrev jag ett CV och ska börja söka jobb, i fall jag fått nåt kan jag antingen tacka ja eller nej beroende på vad jag bestämmer mig för.
Men om jag stannar hemma måste jag ha ett jobb så det är lika bra att söka för säkerhetens skull, annars kommer jag vara pank och det går ju inte för sig hehe.

Nu ska jag också börja kolla utbildningar till mig också :)
Vi får se om jag hittar något spännande... Problemet är ju att jag bara har gått första året på gymnasiet, äh det ordnar sig! Bara man vill så! :)
Och nu vill jag verkligen göra något av mitt liv och inte bara sitta och ruttna bort dom värdefulla dagarna!

Jag har också pratat med Mamma och hon stödjer mig Såklar! :) Som alltid!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Såklart!
Du måste bara vara målmedveten och inte vika av från den utstakade vägen, det kan bli motgångar, det kan finnas mer lockande småvägar men du lyckas bara med det du vill om du håller fast vid din väg.

2008-04-18 @ 18:24:52

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0