Tatuering!

Jag ska Tatuera mig, frågan är bara om jag ska göra det här i Chile eller hemma i Sverige.
Har alltid vetat att jag ska tatuera mig, innan ville jag tatuera en Lilja eftersom Sanna betyder Lilja. Jag ska nog göra det men jag har inte hittat den bilden jag vill ha i huvudet än så den får vänta lite.

Jag har också alltid velat skriva en tänk värd text som ska "stötta" mig, men jag ville vänta tills jag kom på den rätta texten som jag verkligen känner att jag vill ha.
Och eftersom jag inte har haft så mycket att göra här i Chile har jag skrivit den texten.
Jag har ritat upp min tatuering och jag har haft den uppritat och texten i snart två månader.

Den ska sitta så att man inte ser den så bra... (Så mamma du behöver inte vara orolig)

Jag har bara berättat hur den ska vara för Madde och Sandra... Dom tyckte också att den var bra och Madde vill att vi ska göra den som en "systertatuering".
Jag visste att Madde skulle vilja göra en exakt likadan om jag sa till henne, det är därför jag inte har sagt något till henne.
Jag funderar fram och tillbaka nu om jag ska "tillåta" henne att göra en exakt likadan eller om jag ska övertyga henne om att göra en helt egen fast i samma stuk.
När jag gjorde den här ville jag verkligen att den skulle vara unik därför har jag inte sagt till någon ;P

I tatueringen skulle jag göra två "döljda" tecken som står för mig och min syster, så när hon föreslog att vi skulle gör den som en systertatuering var det inte såå dum idé faktiskt... Men jag är inte helt säker än...

Kommentarer
Postat av: mammi

Du ska inte tatta dig i Chile ijallafall säger pappa

2008-04-18 @ 11:40:28
Postat av: mamma

Du ska vänta med att tatuera dig tills du kommer till Miami och då besöka Miami Ink :) bara så du vet, inte i Chile vad du gör, inte i Chile! Vi har många bra tatto här i stockholm också så det kan du göra när du kommer hem. En tatuering ska vara unik för varje persom, så lilja med egen text är jättebra, Madde ska hitta sin egna unika bild eller symbol. puss

2008-04-18 @ 17:58:38

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0