Tjena hejsan! :)

Jag har vart uppe i typ 1,5 timma redan :)
Vaknade av dörrklockan ringde "Happy Birthday to You" Ja den låter så.
Jag brukar inte öppna om jag inte vet att det är Oscar. haha!
Men om det inte är Oscar så är det någon kompis till någon av dom andra som bor här och då får dom pallra sig till porten för att öppna, jag ligger ju faktiskt och sover och tänker inte öppna bara för att jag är närmast.

Och om det skulle vara någon annan och inte någon kompis till dom, tänker jag ändå inte öppna för vi skulle ändå inte förstå varandra. Haha

Iaf, jag väntar alltid så att den som plingar gör det flera gången. Jag vet att det är oscar om han först plingar två gånger ganska tätt, väntar och sen plingar typ 3 gånger till så att ringsingnalen inte hinner spela klart.
Då börjar jag gå upp ur sängen haha! (lite Sandra beteende där haha)

Aja, idag ska jag träna och sen vid 19 möta oscar vid Portal (shoping mall) för att jag äntligen ska få shoppa kläder! :)

Nu ska jag kolla på barnprogram i en timma först för att "plugga" lite spanska.

Hej dååå...

(haha Sandra vilken rolig rubrik jag valde va?? haha, [internt] )

Kommentarer
Postat av: mamma

tjena hejsan Sanna din lilla fis, vad trött du är.............

2008-04-18 @ 17:32:13
Postat av: -shorty-

haha jaa de va d första ja tänka på, började fundera om du hade slagit dej haha!

2008-04-18 @ 21:26:53
URL: http://www.sandrapitufa.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0