Tråk!

Japp, eftersom jag har vart Sanna Super Tråk idag så har jag gjort en Header till Sandra =)
Ja, Madde jag gjorde en till Sandra och inte till dig för ingen av er har svarat vad ni vill ha på eran sida så då var Sandra mycket lättare att göra till. Man vet ju vad hon tycker om liksom!!
Du är jätte svår Madde, jag har börjat på två men dom blev jätte tråkiga så jag slängde dom. Du får skicka vad du vill ha på din och vilka färger så går det mycket lättare.

Eftersom inte Sandra har vart innen på msn på hela dagen, har inte jag kunnat skicka den till henne så jag lägger upp den headern jag har gjort till henne här.
Hoppas hon tycker om den, jag har ju ändå gjort i hennes älsklings färger =)
sandras
Klicka på bilden för att se den i rätt storlek!!

(Om du vill ha den då får du den Sandra, om du vill ändra nåt får du säga till)


Kommentarer
Postat av: -shorty-

hahha om de inlägget du skrev till mig, trodde du ja skulle sova 12 på en fredag ?? hahaha förstår om du blev chokad =p
men aah ja vill ha den här, men inte de som står i hjärtat, där kan de stå typ, dont worry about a thing cus every little thing gonna be alright =)
ja har jätte brottom nu men vi pratar ikväll =) Te quiero Mucho mi guachitaRica =)

2008-04-27 @ 12:02:07
URL: http://www.sandrapitufa.blogg.se
Postat av: mamma

ÅÅÅ vad du är duktig Sanna, jag vill också ha kan du inte göra någonting till din mamma oxå! Pussgurkan vad du är duktig! mamma

2008-04-27 @ 20:38:28

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0