Tråkiga inlägg jag veet!

Nu har det vart ganska tråkiga inlägg men just nu har jag inget att skriva om... händer inte så himla mycket för mig ;)

I morgon ska jag och Oscar åka och handla nästan ALLT till lägenheten så att vi kan flytta dit någon gång... Pallar som sagt inte bo här.
Men just nu är det lite knepigt för Oscar har typ 3 eller 4 PROV just nu sååå...

Men imorn ska vi åka så jag har lite att göra medans han pluggar som en tok. Så kommer jag ha fullt upp att göra i lägenheten tills jag åker till svenneland ååh vad jag längtar!!

Fram och tillbaka tänks det i mitt huvud om jag ska åka tillbaka hit efter sommaren eller inte, kan inte bestämma mig...
Bara för att det är nära att jag åker nu känns det dumt... Men vissa dagar HATAR jag att vara här och vill inget annat än att leva ett normalt liv hemma i Sverige.
Aja, jag har ju en biljett hem och Shamira är redan bokad på planet så jag kan bestämma mig dagen innan jag åker eller under tiden jag är i Sverige...
Men det känns jobbigt och får lite ont i magen av beslutsångest haha...


Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0