Träning och Mat idag!

ca 12.00 - Vaknade och tog ett stort glas vatten med Multivitamintablett
- Gick en PowerWalk 20 minuter

Frukost- 3 rostade mackor med smör en stor kopp Kaffe

Träning ca 14,00-
  • Benlyft sidan- 25x3
  • Benlyft baksidan- 20x3
  • Benlyft Fram- 20x3
  • Olika vinklar på situps ca 5minuter- till hela Lollipop låten
  • Rygglyft 20x2
  • Upphopp 20st
  • Vanliga armhävningar 20x2
  • Stretcha i ca 10 minuter
"Lunch"- Ett nudelpaket & ett glas Vatten

Promenad 40 minuter

Middag-
Ris med Kött och grönsaker
- Två Mackor grovt bröd och en kopp Grönt te

En godnatt banan.

Slutsats- MÅSTE börja äta mer och nyttigare på dagarna!
Kl är 22 snart och jag är trött, jag är säkerligen svintrött för att jag åt så mycket middag och inte mycket alls på dagen...
Men imorn blir det nyttig frukost som jag handlade idag =)

Är på bra humör idag annars =) För att jag har börjat träna eller för att jag har pratat med världens underbaraste idag?
BÅDA tror jag iaf =)

Nu ska jag tvätta bort sminket och dricka vatten sen ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på Scrubs :-)
Oscar ska nog sitta uppe och plugga några timmar till...
God natt om jag inte skriver mer ikväll!♥

Juste, imorn kanske jag gör och lägger upp det första videoklippet på mig haha! Vi får seee....





Kommentarer
Postat av: syster madde

ja, precis jag tänkte på det att det inte var så mycket lunch.... hoppas det blir bättre!
Vad duktig du e med träningen, jag vill också...

2008-04-30 @ 07:52:32

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0