Trevlig kväll blev det!

Japp ännu en trevlig fast trött kväll blev det idag.
Kl 20.30 bestämde vi att vi skulle träffa Waldo och Tannia för att käka, då var det bara för mig att hoppa in i duschen och sminka mig.
Efter det kom jag på att jag har ju packat ner ALLT så det var bara att leta fram kläder ur väskorna.
Jag bestämde mig av någon anledning att ha mina Fornarina Jeans som jag inte har andvänt en ända gång här i Chile.
Fan att jag skulle testa dom idag, för JAG HAR GÅTT UPP märkte jag då.
Herre Gud asså...
Men jag bestämde mig för att, jag kan visst ha dom fortfarande, så jag la mig på sängen och höll in magen och pressade ihop dom haha.
Hade på mig dom hela kvällen utan att klaga även fast det gjorde svin ont i magen ;)

Vi käkade på en Pub och sen gick vi och hyrde en film, as dålig och på spanska var den också, utan engelsk text.
Skulle vart en skräckfilm men det hände ingenting undet hela filmen.
Nästa gång bestämmer jag så ska dom få se lite skräckfilm!!

Jag unnade mig godis idag till filmen även fast byxorna satt hårt som fan, men jag tänkte smart som jag ska göra hädan efter också.
Jag köpte M&M och eftersom jag inte tycker om choklad så kan jag bara äta några få så blir jag illamående och inte alls sugen på mer sött. That´s my trick! ;)

Aja, på måndag börjar allvaret kan jag ju säga!
Nyttig mat och träning ligger högst upp på listan.

Jag kan köpa en M&M påse så lär den hålla mitt sötsug borta iaf i 3 veckor.
Och då kommer jag bara äta 3 påsar M&M tills jag kommer hem (med en "snabb" huvudräkning) och det är ju en  Lysande Plan av Sickan! Visst, visst!? =D
image454

Aja, nu ska jag fortsätta på Maddes Header som jag började med innan vi träffade Bolivianerna!
God natt allesammans!


Kommentarer
Postat av: syster madde

ååå vad du e söt=)

2008-04-27 @ 11:42:26
Postat av: -shorty-

hej sanna läs på kommentarerna där du hade gjort min sån där header eller va d hette! har skit brottom men ja skrev där så du vet!

2008-04-27 @ 12:03:24
URL: http://www.sandrapitufa.blogg.se
Postat av: Anonym

du är vacker oavsett

2008-04-27 @ 16:44:41
Postat av: mamma

Vad fin din blogg blev när du ändrade den! Hoppas att flytten går bra.
Tänk vad man plågar sig i trånga jeans, jag gjorde likadant när jag var yngre och det var på 70 talet. Låg på sängen och höll ihop gylfen med fickorna medan min syster drog igen dragkedjan, pappa kom in i samma stund och oj vad arg han blev, då åkte jeansen snabbt av, fick inte ha dem....puss mitt barn Mamma

2008-04-27 @ 20:10:19

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0