Vaknat!

Nu har jag vaknat och ska gå ut med Shamira. Rummet är iskallt så jag vill inte gå upp ur täcket...
Nu kommer jag få börja leta efter nycklarna IGEN.
Oscar går alltid ut på kvälls promenad med Shamira och för att komma in genom "porten" måste man ha nyckeln.
Men varje kväll när Oscar kommer hem lägger han den på olika ställen så varje morgon springer jag runt som en tok här för att hitta den jävla nyckeln och jag blir lika sur varje gång.
Och jag känner på mig att jag kommer få leta länge idag, för jag kan inte se den någonstans....

Nä nu ska jag gå och leta så Shamira kommer ut på promenad.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Spika in en spik i väggen vid dörren och häng alltid nyckel där... så var det lilla problemet löst....puss

2008-04-15 @ 22:51:41

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0