Våran kväll.

Det blev inget party ikväll men vi åkte till Waldo och åt Once och sedan gick vi till Tannia och satt och pratade ett tag.
Efter det gick vi till en restaurant och åt.
Men imron ser det ut som att det blir lite party :)
Imorgon bitti ska Oscar upp tidigt för att gå till skolan och ha en lektion (Lördag!!!)
Sen ska vi äta middag med finska tjejen som bor här, hon vill laga middag så vi ska till marknaden först på dagen och handla.

Nu ska jag sova och ikväll har det varit riktigt kallt så halsdukarna från sverige kom i precis lagom taiming.
Imorn ska jag nog till och med ha vinterjackan på kvällen, för på dagarna kan man än så länge bara ha en tjocktröja.
Men i kväll kom det till och med ryk ur munnen, de ni haha!
Nu sitter jag i sängen nerbäddad under ett täcke och två handgjorda indianfiltar (gjorda av riktiga indianer från Temuco) och så har jag på mig pyjamas, socker och en tjocktröja. Mina händer är kalla så jag orkar inte skriva mer.

Som jag sa tidigare har husen ingen isolering så det är svinkallt i huset, så man får klä på sig.
Det finns "värme grej" men den går på gas och vi vet inte riktigt hur man sätter på den så vi ska fråga imorn. Vi vågar inte testa eftersom Oscars pappa sa att det dör flera per år när lågan slocknar och gasen fortsätter pysa, så gasas dom till döds under natten... :S

Glömde kameran hemma idag men här får ni en bild på mig och Tannia från förra helgen
image372
GOD NATT!!!

(Imorn blir det Shoppa kläder och klippa håret också)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0