WTF?

Vad fan hände?
Igår kväll runt 23 tiden började jag må illa... Har ingen aning om varför, men jag tänkte att jag kanske hade ätit för mycket middag så jag var proppmätt.
Men sen blev det bara värre och värre och Oscar trodde inte riktigt på mig.
Helt plötsligt känner jag att det är på väg (spyan haha).

Så inatt har jag sprungit till toan för att spy varannan timma ungefär vetefan varför??
Fan vad vidrigt...
Jag kunde inte ens dricka vatten för då kom det igen....
Typ runt 6.30 somnade jag på riktigt och nu kan jag dricka lite vatten men jag har så jävla ont i huvet pga vätskebrist...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sanna du måste nu dricka mycket och åtrställa vätskebalansen. Blanda lite salt och lite socker och fyll på med vatten, du måste få vätskebalans det är viktigt. Hoppas att du mår bättre nu. Puss mamma

2008-04-02 @ 00:54:04

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0