Åh vad skönt det är med soool!

Sitter nu i eftermiddags solen.. ända solen jag fått på mig idag, det har blivit jätte lite solning sen vi kom hit till Temuco! Har inte pallat att sola så jag är fortfarande ganska blek även fast jag har vart här i en månad nu.
Men mitt på dagarna är det föör varmt för att sitta och sola.
Tror att det börjar gå mot höst nu, vindarna börjar bli mycket svalare (även fast det är mycket varmare än en svensk sommar) så känns det att det inte är lång tid kvar till hösten.
Idag såg jag att höstkläder till och med börjar komma till butikerna. Men när det är vinter här drar jag till "varma" sommar Sverige haha!
Nu ska jag nog göra lite kaffe, sitta här och få dagens sista strålar på huden och läsa Chilenska Cosmo, har bara bläddrat igenom den innan! Åh, vad skönt jag ska ha det!
Hoppas ni har det lika skönt i Sviiiden haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Sanna vi är hemma os Leffe & Anne-li och vi saknar er
Vi älskar er och saknar er
CRILLE MED FAMILJ

2008-02-15 @ 23:43:38
Postat av: mammi

Hjärtat!
I ett par dagar nu har vi haft mycket sol, men kallt, i morse var det 8 grader kallt så jag passar på att frosta av frysen. Chrille och Maria var här igår, vi åt oxfilé och rotfruktsgratäng. mums.
Idag ska vi lämna in den stora mattan på kemtvätt, riktigt ruggig är den nu. Det känns konstigt i huset nu när varken du,Oscar eller Madde är hemma. Lite tomt kan man säga. Känns väldigt bessynnerligt, konstig känsla, jag tycker inte om att flocken är skingrad samtidigt som det är helt naturligt, jag kan inte leva med mina barn under saamma tak hela livet, de ska utvecklas och bli självständiga individer och upptäcka världen och de gör ni verkligen nu. Det gläder mig att du känner dig lite bättre till mods nu, det blir lättare för mig också då. Ha det så skönt i solen mitt barn, jag älskar dig så!
Puss från mammi.

2008-02-16 @ 11:35:19

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0