Ännu en Filmkväll!

Idag blir det film igen och den här gången blev det Premoniciones (heter så på spanska).
Sandra Bullock spelar huvudrollen och det är en thriller.
image139
Dagen efter dödsbudet, som får Lindas värld att rasa, vaknar hon nämligen upp och finner sin man i köket drickandes kaffe som om inget hänt. Linda har svårt att skaka av sig vad som verkar vara en ovanligt realistisk mardröm. Håller hon på att bli knäpp? Är allt en litiumorsakad inbillning? Eller kan det vara så att hon fick en inblick i framtiden - och vad kan hon isåfall göra åt det?
(Taget här ifrån, moviezine)

Får se hur bra den är...=)

Nu har jag sett filmen och den var väl Okej, eller nej... den var jobbig hela filmen en sån film som man bara väntar på att något bra ska hända men det kommer aldrig eller ? äh, jag vet inte... jag ville inte att den skulle sluta så iaf!
Jag tycker inte om att varabara tom efter en film, jag vill vara glad eller ha en åsikt men det har jag inte nu jag är tom och vet inte vad jag tycker, och det tycker jag inte om!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ja en skön låt fan :D

2008-02-16 @ 00:19:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0