Avundsjuk!

image88
Nu fick jag veta att Mamma och Pappa ska segla i Grekland i sommar! Jag vill också segla!!! fy vad avundsjuk jag blev nu!

Nu undrar mamma om jag ska följa med, jag skulle sååå gärna vilja göra det men... jag vet inte, åka med mamma, pappa och deras kompisar? nja, visst jag tycker om dom men hur kul får jag...? sola och bada!! finns både för och nackdelar men jag tror jag passar på att vara med mina kompisar under tiden jag är hemma i Sverige. Och det är när jag fyller 20 också, det vill jag fira ordentligt med vännerna!
Tack för erbjudandet mammi men jag är nog hemma då! =)

Kommentarer
Postat av: mammi

Ska du komma med? du får det om du vill. Madde var ju med till Thailand då får du följa med till Grekland.
Puss! mammi

2008-02-14 @ 17:54:52

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0