Bada i pool!?

En av tjejerna som bor här jobbar som sagt på gymmet och nu frågade hon om jag och oscar ville bada i simbassängen där ikväll, jag säger nej nej och Oscar blir sur på mig och tycker att jag är tråkig!
image204
Bild: google.se

Min åsikt i det hela!!
1. Jag badar helst inte i simhus i Sverige ens, så jag tycker inte om det!!
2. Jag blir stirrad på bara jag går på gatan fullt påklädd, så dom kommer nog inte stirra när jag går runt i bikini??
3. Jag tycker verkligen inte att det är kul...

Varför skulle jag då gå?
Ända anledningen är för att Oscar tycker det. Vet inte, men jag tror inte att den anledningen räcker den här gången, för jag vet att han skulle ha lika roligt/tråkigt där vare sig jag är med eller inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

upplandsväsbys simhall på bilden

2008-02-29 @ 00:56:26
Postat av: mammi

Sannisen, skit i allt sånt, gå och bada vettja, de glor i alla fall, det skulle vara så skönt för dig tror jag om du fick bada av dig och busa i vattnet, du är ett vattendjur det vet du! puss min älskling! mammi

2008-03-01 @ 11:28:23

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0