Blir galen snart!!!!

Dom andra studenterna som bor här jobbar på gymmet, ena e spinningledare och den andra nån annan ledare vet inte riktigt för vad.
Men dom lyssnar på sån här tecno trance eller vafan det heter, typ som man spinner till! Men dom lyssnar på det dygnet runt bara sån musik med inga undantag! I början trodde jag att dom typ planerade deras pass men nej.

Det är ju as skönt att träna till sån musik eftersom man inte kan tänka utan bara köra gärnet! Men hemma dygnet runt??

Fy fan vad jobbigt det är. Dom har ju värsta sterion också, jag kan ju inte överrösta med min lilla rosa laps högtalare precis! haha.
Om jag hade haft en sterio hade jag brännt gärnet med MIN musik men jag får väll stå ut med dunk dunk dunk dunk drrrrrrrrrrr dunk dunk dunk!!!

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0