Då har man tränat då!

Japp jag har sprungit! Eller försökt iaf! moowaha!
Fy fan vad dålig kondis jag har asså, fy fan säger jag bara!
Aja, nån gång måste jag ju börja! Jogga har aldrig vart min grej riktigt så jag får väl skylla på det hihi!
Nä men jag sa till Oscar att det här är en provomgång, skulle bara testa nya dojjerna liksom ;-p
Nä, okej inga undanflykter...
Jag har tappat allt jag hade, dags att få tillbaka det!
(Måste erkänna att Oscar har bättre kondis än mig, måste fan knäcka han!)
Om du läser Oscar, ta det som en utmaning och.. Lycka till ;-p

Bild på mig och mina nya träningskläder innan passet!
(pigg och glad, kex choklad)
image176
Köpte både Nike dojjer och Nike byxer idag ;-)

...Och efter passet... hahaha fy fan vad trött jag är!
image172
Japp, vad ska jag göra imorn då?
Återstår att se om jag pallar träna nåt imorn, har så jävla ont i benen=)




Kommentarer
Postat av: mammi

Sanna börja lungt, du kan gå, jogga lätt, gå, jogga lätt osv. akta dig från att ta ut dig. Om du börjar att träna måste du stoppa i dig mat ordentligt i annat fall tar kroppen stryk. Drick, drick1 tjat tjat från en mamma

2008-02-23 @ 11:33:04
Postat av: mimi

värsta kroppen!!!! åh, sanna! så som du ser ut behöver du ju inte träna.......du ser underbar ut!

just det sa jag att jag skulle bli aktiv här-......hihi. jag ska vara en sån där riktigt jobbig
grej. nej då, ni båda e så jäkla coola. jag önskar er det bästa!

2008-02-24 @ 01:05:16

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0