Då har man tränat för idag! =)

Okej, då har man gjort dagens träning =) Oscar tog bilder på mig när jag tränade och jag måste säga att jag är lite förvånad över mina sparv armar, ser fan lite biffig ut på korten haha!

När jag sa till Oscar: Jag har fan fortfarande lite armmuskler!!
Oscars svar till mig när han kolla på bilderna: Sanna, det där är bara dina senor som har lyckats lägga sig bra!

Nä, fy fan säger jag bara. Jag tycker iaf att jag har lite muskler sen får Oscar stå för senorna hihi!! =)
image195


Kommentarer
Postat av: syster madde

Oj jäääävlar Sanna di knutte där!
jag ska nog också visa dig när du kommer hem i sommar!
(shit nu har jag brottom å börja träna....=S)

2008-02-26 @ 00:38:24
Postat av: syster madde

fan va het du e sannisen! min snutta! puuusss

2008-02-26 @ 00:39:51
Postat av: mammi

Så jäkla fina senor sen! Marco var riktigt impad när jag visade honom bilderna. Kör hårt mitt barn. Nu blev jag lite sporrad att köra på lite till på gymet. puss min muskelknutte

2008-02-27 @ 19:33:08
Postat av: mammi

Så jäkla fina senor sen! Marco var riktigt impad när jag visade honom bilderna. Kör hårt mitt barn. Nu blev jag lite sporrad att köra på lite till på gymet. puss min muskelknutte

2008-02-27 @ 19:33:22

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0