Dagar som den här...

....gör så att jag får hemlängtan!
Idag är ingen bra dag... Jag vill hem jätte gärna idag, vi har inte gjort någonting idag och jag är "deppig" och har ingen lust att göra nåt heller!
Sitter i det här lilla lilla rumet och pallar inte ens gå ut.
Jag vill åka och kolla på hus och sånt så att det blir klart så fort som möjligt men nu är det helg... Får vänta tills på Måndag! Åhh... Hoppas vi gör något imorn iaf, pallar inte sitta inne hela dagen.

De e inget fint väder heller, moln och så...
Aja, finns väll inte mycket mer att skriva just nu...

Kommentarer
Postat av: mammi

Sötaste, du får härda ut, allt blir bättre när ni har erat eget.
Slösa inte pengarna du behöver dem, om du shoppa kanske din dröm spricker, shoppa inte mer än det du behöver. Jag älskar er. När du får ditt hus kan du förverkliga ditt intresse, färg och form. kramisar mammi & pappi

2008-02-09 @ 20:01:20
Postat av: syster madde

hej snutt! kommer du ihåg vilken jävla hemlängtan du hade när du kom till santiago men sen när du lärde känna området och människorna så blev det mycket bättre. så kommer det vara nu också, du kommer längta hem jättemycket nu men snart börjar ni leta hus å hitta hus och inreda hus å börja skolan å träna å laga nyttig mat sen kommer du hit å sen inreder du lite till å tränar lite till som en riktig hemmafru sen kommer vi ner å hälsar på. tiden rullar på det går fortare än man tror! puss på dig snuttiskrutt! love you

2008-02-09 @ 23:03:18

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0