Dagen är nu över...

Idag hade jag och Oscar våran 6års dag, mer än halva dagen var vi griniga på varran men det gick över när vi skulle ut och äta.
Innan vi gick till restauranten gick vi till Shopping Mall, jag ville kolla träningskläder för att vi ska börja gymma så vi gick in på Puma affären.
När vi kom in petade tjejen som jobbade där på sin kill kollega och pekade på mig... haha det är så pinsamt.. men han kom iaf fort som ett spjut fram till oss och frågade om vi ville ha hjälp.
Vi sa nej, att vi bara kollade lite. Men han gick efter oss ändå.
När vi gick ut där ifrån och började åka ner för rulltrappan så tittade jag upp, då hade han följt efter ut och stod å glodde på mig när jag åkte ner hahaha.

Vi gick och åt sen iaf, servitriserna stod och viskade när vi hade satt oss... vi fick veta av hon som serverade oss att dom hade gissat var jag kom ifrån, men dom trodde Tysk eller Fransk haha.

När vi väntade vid vägen på taxin efter matenTutade en kille som körde hemleveranspizza på mig och vinkade haha idag var det nästan värre än vanligt tror jag, kanske för att jag hade mitt blonda hår utsläppt?

Aja här är lite bilder på mig, precis när vi kom hem från middagen!
image142

Kommentarer
Postat av: syster madde

sötnos!

2008-02-17 @ 14:20:47

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0