Dagen idag!

Nu sitter jag här igen, har inte uppdaterat lika mycket som jag brukar idag men det har inte hänt så mycket idag.
Jag har städat och städat och nu är nästan alla myror borta =)
Vi har vart och handlat på JUMBO också, det är typ som Ica Maxi. Vi handlade bla galgar eftersom det bara fanns 5 st när vi kom hit och vi behöver betyligt fler.

Imorn hade jag och Oscar tänkt att börja träna så när vi skulle handla maten tänkte vi gå in i shoping mall först och handla träningsskor och träningskläder. Men vi hade inte fört över tillräckligt med pengar så om båda skulle handla det skulle vi inte kunna köpa mat så Oscar otroligt nog fick vara den som stod för kostnaderna idag. Men imorn är det min tur =)

En liten dum av mig bjuder jag på (typiskt mig):
Jag och Oscar sitter i taxin och jag kollar stenhårt om det står uthyres på nåt av husen vi åker förbi på vägen hem, jag gör det varje gång vi åker taxin så jag tyckte att jag hade sett det här och det fanns inga nya skyltar men då, åker vi in på en ny gata tyckte jag och frågade Oscar:
Jag: Men, här har vi väl aldrig åkt, varför inte?
Oscar: Ger mig dödens blick och säger; Skämtar du med mig eller? Det är på den här gatan vi bor!
Jag: Oj... Börjar inse att det faktiskt är våran gata som jag går med hunden på varje morgon och börjar skratta för det är så typiskt mig och mitt lokalsinne hahaha!!
(tror att Oscar börjar bli lite trött på att jag hittar så dåligt, när vi har vart där tusen ggr innan) hihi!! sån é jag!

Inga bilder från ikväll hehe... ni får vänta tills imorn!=)

Puss puss och god natt... Nu ska jag duscha, kolla på Scrubs och äta godiiiss, love it!! =)

Kommentarer
Postat av: Mr Santana

godnatt älskling

2008-02-18 @ 02:47:36
URL: http://SANTANA.BLOGG.SE
Postat av: Rebecca

Hehehehehe..... gumman det va ju lite knasigt! Hoppas du har det underbart i Chile... Puss å kram Rebecca (fr.kästa)

2008-02-18 @ 15:03:23
URL: http://becciiis.blogg.se
Postat av: syster madde

haha sanna min älskling, du e nog lite lik mig å mamma trots allt!
pussen

2008-02-18 @ 15:40:39
Postat av: mammi

Sanna min älskling, du är så lik mig, jag hittar inte heller någonstans. Igår när jag skulle på Aloe Vera kurs i Solna som jag varit på vid två tidigare tillfällen, så körde jag vilse, hur? jag hade ju kört dit två ggr tidigare, ja, har man dåligt lokalsinne så har man. Puss jag älskar dig. mammi

2008-02-18 @ 23:05:53

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0