...det var en annan grej... haha

Tänkte på en annan sak idag som händer varje dag men jag brukar inte tänka på det bara. Detta händer ofta när jag och Oscar är ute och går.

Så här låter det:
Oscar: Ska det se ut så här??
(vet inte vad han ser, nåt icke intressant)
Jag:

Oscar: Här bor en hund!
Jag:
Oscar:
Hej Fåglar (säger han till fåglar som flyger förbi)
Jag:...säger inget men tänker, han märker varken om jag svarar eller inte för han är i sin egna lilla värld ändå, passar på att vara tyst medan jag kan men han är ju lite knäpp ändå!...
Oscar: Om du vore en superhjälte vad skulle dina försvarsegenskaper vara då??
Jag: Tänker, fan nu måste jag svara på en sån här konstig fråga igen som inte har nån jävla betydelse iaf!!

Ungefär så här ser det ut varje dag! haha.. minst en gång om dagen!

Mamma blev orolig nu och trodde att Oscar inte mår bra haha men han gör så i Sverige också när han är rastlös och saknar sina kompisar att prata med. Han rensar bara hjärnan och jag tar chansen att inte behöva svara när han är i denna lilla tankevärld hahahaha!!! Han är som en liten pojke som leker i sin värld haha! Du kan vara lugn, han är inte sjukar nu än när vi åkte hit!! hihi

Kommentarer
Postat av: mammi

Hur mår Oscar? är han glad eller ledsen? jag oroar mig för Oscar snälla var snäll mot honom!
Kram till Oscar från mig.

2008-02-16 @ 11:37:50

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0