Duscha!?

Duscha!?

Ja, duscha skulle jag vilja göra nu efter en dag i värmen!
Det är för första gången automatiskt varmvatten här. Vi har haft som man måste tända på gaslågan varje gång vi ska duscha innan, men här är den automatisk =). Men såklart nu när jag ska duscha funkar det inte för det är typ inget tryck eller nåt... typiskt! Jag som var helt inställd på att duscha nu!
Aja, dom sa att det skulle funka senare!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva haha... men jag har så tråkigt just nu så jag vill skriva nåt!

Det är mer folk än vad jag trodde som läser min blogg haha! Till och med Oscars mormor läser den =)

Nu ska jag lägga in alla kläder i garderoben ÄNTLIGEN behöver jag inte leva i en  resväska! =)

JA, nu ropar dom att varmvattnet funkar så det blir en dusch sen kläderna! =)

Saknar er där hemma!!!
pusspuss

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0