En låt bara...

... Oscar har gått och hånatmig för nån låt som jag tydligen lyssnar på varje dag som han hatar men han har aldrig sagt det till mig just när jag lyssnar på den. Så när han har gått och sjungit för att jag ska fatta vilken det är har jag verkligen inte fattat vilken det är han sjunger på.
Så igår gick vi igenom hela min spellista som jag med säkerhet lyssnar på varje dag så hittade vi den och jag kan ju säga att Oscar inte sjöng rätt på en ton så det var inte så konstigt att jag inte fattade haha...
Men här är den:


Haha värsta B videon men lyssna på låten hihi!
Tack vare dig sandra så fick jag höra den =)
Oscar hatar den, kommer säkert vara fler som gör det men jag älskar den!
"Don´t you know your love is, one of a kind"

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0