FilmKväll...

Idag kände vi för att ha en filmkväll...
Mitt val blev:
image15
En komedi med Sarah Jessica Parker och Matthew McConaughey!!
Såg inte klart hela, dålig...? Nja, sådär eftersom jag inte kunde titta på hela i ett streck! Men jag ska nog kolla klrt nu innan jag somnar! Trodde den skulle vara mycket bättre men men!

Oscars val:
image16
Tråkigt..? Ja, det kan jag tycka på sett och vis när man har en hel filmbutik med tusentals filmer att välja mellan så tar man en Vännerbox som man redan har sett!
Men det är ju så bra ändå!=) Älskar Vänner, men inte lika mycket som SCRUBS!!!
Men jag ska inte säga så mycket om Boxen, jag ville hyra SATC (sex and the city)!!! åh, nästa gång ska jag hyra hela boxen med alla sesonger=) Längtar!!!


Nu har jag sett klart filmen och den slutade som alla amerikanska komedier... Lyckligt!! haha Och man tycker ju det är så bra varje gång! =)

GOD NATT =)

Kommentarer
Postat av: syster madde

HEHE VÄLKOMMEN IN RARING! va söt du e

2008-02-10 @ 11:57:57

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0