Frukost tack!

Nu har vi vart och ätit en jätte sen "frukost" i Shopping Mall första gången jag äter nyttigt typ. Jag åt Lax med grönsaker och så drack jag färskpressad honungsmelonjos, har aldrig druckigt de innan, de va konstigt men gott haha.
Till efterrätt tog jag en fruktsallad. Sen gick jag och köpte morgonkaffet på Mc Café =).

Efter det hittade jag en ny butik i shopping mall!!! Det var typ en spa butik med massa roliga krämer och skrubbar och ansiktsmasker =) Lite åt The Bodyshop och jag fattar inte hur jag kan ha missat den?? Den var jätte fin och fräsch så jag tror att den kan ha precis öppnat men Oscar säger att den har vart där hela tiden men han har gjort så jag har uppmärksamheten på något annat när vi har gått förbi så han ska slippa gå in där! Fy, vad taskigt!! Men nu är den funnen=) SYND!! haha...

Efter det åkte vi till Gymmet som heter YMCA haha och kollade gymkort men det går inte att köpa på Söndagar tydligen, detta land stannar upp på Vilodagen så vi får köpa imorn!

Här är jag när vi har vart på gymmet och ska gå hem!
image145
Nu ska jag städa, plugga, sola och vila!
Hoppas jag hinner allt!

Kommentarer
Postat av: mammi

Hej! härlig morgon! är det havet man kan skymta i bakgrunden av bilden? Lycka till på gymet.
Kram mammi

2008-02-17 @ 21:20:57
Postat av: gonza

Jag vill också ha en mamma som uppmuntrar mig på bloggen. Lylloooooo.

2008-02-17 @ 22:56:34
URL: http://onza.blogg.se
Postat av: syster madde

åå sanna vad fin du e! jag vill va där me dig nu nu nu å gå på shoping mall med dig i den spabutiken.
puss puss love you!

2008-02-18 @ 01:12:44

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0