Gjort idag då!?

image137
Först åkte vi in till stan för att köpa en annonstidning, om hus som är till uthyrning.
När Oscar skulle betala den kom en knäppis fram till mig och började prata engelska. Han frågade vad jag tyckte om Chile och om jag ville ta hans nr så kunde han fixa jobb åt mig haha!! Cp, jag sa nej tack och gick där ifrån =)

Efter det åkte vi till skolan som Oscar ska börja i för att kolla läget och den var jätte fin!
Här är en bild på när Oscar entrar sin skola för första gången dandantata... haha
image138

Efter det gick vi till SHOPPING MALL =)
Där åt vi bara och jag kollade lite lite i affärer!

Juste, haha Sandra kommer döda mig nu men jag funderar på att köpa en Chihuahua puppi, en vän till lilla mimmi! =)

Vi var inne i Pet Shop där säljer som hundar i sånna där glasburar, jag går in där varje gång vi är i Shoppingmall...
Jag vill ta hem alla för jag tycker så synd om dom!
Första gången jag såg dom små stackarna gnälla och kraffsa på glaset började jag gråta och kunde inte vara kvar där inne. Men nu vill jag ta alla!
Men iaf så är en liten hund perfekt att köpa eftersom vi ska till svedala sen och då kan den sitta med i Planet och slipper sitta i lastutrymmet och så är dom så söta=)

Älskar hundar så jävla mycket asså, om vi inte skulle ha åkt härifrån skulle jag nog skaffa en hundgård eller nåt för stackars gatuhundarna iaf försöka ta hand om alla, haha!=)

Haha det var en jätte ful kille som spana in mig och sa lite flörtigt, hola, vinkade sakta med handen och log... haha jag börja bara skratta för han såg så himla rolig ut hahaha=)

Kommentarer
Postat av: syster madde

åå sanna vad fina skor=) såna vill jag me ha!

men sanna du kan ju inte skratta åt han. va ond du e! haha

2008-02-16 @ 15:15:12

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0