God morgon på er!

Precis nu vaknade jag, jag gick och la mig tidigare an vad jag brukar men vaknade senare...
(kl är 11.20 här och inte 15.20)
Nu måste jag gå ut med Shamira eftersom Oscar inte vill det, och eftersom det var jag som bestämde att vi skulle köpa hund så känner Oscar att han har friheten helt och hållet att han går bara ut med hunden när han har lust...
Blir så jävla arg när jag frågar snällt:
Jag: Oscar snälla du...ka
Oscar: Nej!
Jag: Men snälla du kan du inte g
Oscar: Nej sa jag ju!
Jag: Jävla dumhuve!

Jag börjar snällt iaf men om han ska bestämma både när han ska gå ut med hunden och att vi ska ha sur attityd mot varandra, så kan ju han få det!!! SYND.

Kommentarer
Postat av: mammi

Du sover för länge, å du får faktiskt gå ut med shammi gnällfia. vänligt men bestämt från daddy cool you know.

2008-02-21 @ 16:22:17
Postat av: mammi

Snälla Sanna tjata inte med Oscar om hunden, det är ett onödigt gräl. Var rädda om varandra, om du vet att ni går igång på hunden gör upp ett schema för när ni ska gå ut med hunden, nu är ni ett gift par då får ni hjälpas åt med allt, då menar jag allt båda två.
kramar
mamma

2008-02-21 @ 19:54:21

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0