God morgon!

Nu sitter jag i sängen och har precis vaknat, Oscar är ute med Shamira =)
Blev påmind än en gång att det är alla hjärtans dag idag, jag och Oscar ska inte "fira" idag så mycket vi gör som alla år, idag äter vi typ ute. Så firar vi den 16:e för då har vi årsdag... Det här året fyller jag och Oscar 6år!! Inte dåligt va?

Här om dagen tänkte jag på att jag kommer inte vara så gammal när jag har vart tillsammans med Oscar mer än halva mitt liv, jag är 26 när den dagen kommer. lite läskigt haha!
Ska inte den dagen komma när man är gammal?

Aja, idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, jag trodde det skulle vara varmt och soligt som det brukar vara men nej, det är lite kyligt och molnigt!! Typiskt...!

Kommentarer
Postat av: mammi

Glad alla hjärtans dag mina älsklingar.
Jag önskar er en trevlig middag i kväll!
jag tror nog att ni har det varmare än här i Svedala i alla fall. Vi har sol och vackert, det är inte ofta det har varit soligt och ljust den här vintern men idag är det det i alla fall, det är bara det att det blåser svinkallt.
I morgon ska jag Maria och Marie ut och svinga en bägare ska bli riktigt kul, det var länge sedan jag var ute med dem.
pappa och jag har börjat att äta GI, går riktigt bra. Pappa har även börjat träna på gym och spinnar med Tommy han kommer att vara riktigt slimmad och trimmad när du kommer hem.
Pappa och jag åker till Grekland och seglar med majan, Benny, kristina, Mats kerstin och Tommy 28/6 - 8/7 vi kommer att vara borta på er födelsedag.
Puss puss mina barn!

2008-02-14 @ 16:06:15

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0