God morgon?

Jag hade ingen god morgon, vaknar av att Oscar puttar på mig och säger: GÅ UT MED HUNDEN!!! Hon försökte väll väcka honom och inte mig, som varje morgon.
Jag sätter mig upp i sängen och kollar ut över rummet och vad får jag se???
Miiiiiiilllloooooonnneeerrr myror!!!!!
Så jävla äckligt.
Vi hade glömt mat på bordet, typiskt. Och när dom ändå var och hälsade på tog 10 tusen en sväng förbi Shamiras torrfoderpåse!
Jag tog tallriken vi hade glömt och ställde in den i duschen och började spola vatten! Jag vet inte vad jag ska göra med resten det är en Myrväg aa ingen gång utan en flerfilad motorväg på väggen i hörnet.
Försvinner dom av sig själva eller måste jag köpa medel, vill fan inte ha så mycket myror här inne det känns som det kryper på hela mig för att det är så äcklig!

Så här såg det ut, man ser inte så bra men det kryllar på hela bordet och upp på väggen!
image144
åh det kliar på hela kroppen!!!

Kommentarer
Postat av: mammi

Inte så lite myror min vän, inte så lite....
Köp myrmedel, kanel gillar de absålut inte, hitta var de kommer in i huset och pudra myrmedel eller kanel där och var noga med maten. lycka till och hör av dig om du inte lyckas.
Kram mammai

2008-02-17 @ 21:25:33

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0