God morgon!

Japp idag är det en god morgon=) Jag vaknade av att Oscar skulle springa och lämna tillbaka filmen som vi hade hyrt. Då tänkte jag att det var tur att vi inte köpte träningskläder igår för jag pallade inte springa då!!
Men jag måste börja röra mig börjar bli såå himla lat asså, inte bra!
Nu har jag ca fyra månader på mig att bli fit =) Det klarar jag nog, ska köra stenhårt på ben och rumpa haha!
Vi får väl se hur det går =S

Jag fattar inte hur jag kan ha blivit så laaat, jag blir arg på mig själv. Jag har fan tränat typ dygnet runt i hela mitt liv så bara är allt slut!?
Jag vill träna men jag pallar inte. Men nu ska jag träna, ska bevisa för mig själv och pappa att jag visst kan träna igen och inte vara en liten sticka, har aldrig vart så svag som jag är nu haha!

Pappa har till och med börja träna och det trodde jag aldrig att han skulle göra på allvar igen, så nu är det upp till bevis om jag kommer hem fit i sommar eller inte!


Kommentarer
Postat av: mammi

Kör hårt mitt barn, bara du kommer över första tröskeln så går det bättre sedan. Till och med jag har börjat träna, tränar på friskis. puss mammi

2008-02-18 @ 23:13:20

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0